ناگفته های دربی بزرگ ایران
تاريخ : یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, | 9:33 | نویسنده : سهند

ناگفته های دربی بزرگ ایران - با مانور های تبلیغاتی عده ای قصد دارند افتخارات خودشان را بزرگ نمایی کنند

در دربی های انجام شده ناگفته های وجود دارد که بدلایلی در لابلای مانورهای تبلیغاتی عده ای گم شده است به همین خاطر بر آن شدیم تا هر چند کوتاه این ناگفته ها را ورق بزنیم .

دو تیم 75 بار رو در رو ی هم قرار گرفته اند که سهم پرسپولیس 18 برد و سهم استقلال 24 برد بوده است

از 24 برد تیم استقلال چهار بازی به علت درگیری بازیکنان و تماشاگران نیمه تمام به پایان رسیده است که در عین ناباوری درهر چهار بازی استقلال را بعنوان تیم برنده اعلام کرده اند . در ضمن 3 بازی از این چهار بازی به سالهای قبل از انقلاب و یک بازی دیگر به سال 1373 مربوط می شود و جالب تر اینکه یکی از آن 4 بازی ، دیدار دوستانه ای بوده که به مناسبت بزرگداشت ایرج دانائی فر ترتیب داده شده بود که بدلیل هجوم تماشاگران به داخل زمین بازی نیمه تمام می ماند ولی نتیجه آن بازی نیز یکی از بردهای آبی ها به حساب می آید .

از 75 بازی برگزار شده توسط دو تیم 5 دیدار بصورت دوستانه برگزار شده است

3 بازی از این 5 دیدار دوستانه به تساوی انجامیده و 1 بازی با برد استقلال به پایان رسیده است و 1 بازی دیگر همانطوری که اشاره شد به علت هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام رها شد .

با این توضیحات ؛ پنج برد استقلال بدین شکل رقم خورده است که سه برد آن را مدیون فدارسیون هستند و یک برد آن را در دیدارهای دوستانه بدست آورده اند و دیگر بردشان هم همانطوری که اشاره شد به علت هجوم تماشاگران نیمه تمام ماند در حالی که تیم پرسپولیس تمام برد هایش در بازیهای رسمی و بدون دخالت فدارسیون برده است .

13 دربی در 8 سال : سهم پرسپولیس 6 برد و سهم استقلال 1 برد

حد فاصل دربی های 41 تا 53 ( بین سالهای 74 تا 82 ) استقلال فقط یکبار بازی را به نفع خودش تمام کرده و در 6 دیدار نتیجه را واگذار و در 6 بازی هم به تساوی رسیده است

هت تریک در دربی ها

اولین و آخرین هت تریک تاریخ دربی ها متعلق به پرسپولیس است ، همایون بهزادی در دربی دوازدهم در تاریخ 16 شهریور 1352 توانست در دقایق 50 - 86 - 90 مسابقه به تیم استقلال گل بزند و همچنین ایمون زاید در دربی هفتاد و چهارم در دقایق 82 - 83 - 91 موفق به گلزنی شده است .

نویسنده: سحر



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت10:26---24 بهمن 1391
ایول به همه ی طرفدار های تیم پیروزی سحر جون به عنوان یک دختر ایول داری با این حرفات حال همه ی استقلالی ها را گرفتی ههههه عابرو واسشون نموند .

ali
ساعت10:26---24 بهمن 1391
ایول به همه ی طرفدار های تیم پیروزی سحر جون به عنوان یک دختر ایول داری با این حرفات حال همه ی استقلالی ها را گرفتی ههههه عابرو واسشون نموند .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: